קייטרינג – חוויה נהדרת לכל החיים

לעבוד בחברת קייטרינג זוהי חוויה נהדרת לכל החיים.

אם עובדים בחברה כמלצרים -  לומדים כיצד להגיש את כל סוג של מנה, אם קבלת פנים, מנה עיקרית, מנה אישית או קינוח – עם חיוך בפנים ולהקשיב לכל שאלה ופניה של האורחים. לומדים להיות נחמדים אפילו שלא מתייחסים אלייך יפה, לומדים שהעיקר הוא להשתתף בשמחה של המסובבים, להיות זריזים וזהירים אפילו שהמצב רוח לא מתאים.
אם עובדים בקייטרינג כעובדי מטבח – כאן לא צריכים להיות מאושרים בצורה חיצונית באופן תמידי כלפי האורחים – אולם מצד שני , כאן אסור להכשל בשום אופן. אסור להתבלבל בין תבלין לתבלין אחר. וכן, אסור לקחת את הזמן ולדבר עם המסובבים בנחת... כאן העבודה היא תמידית ורצינית.
העבודה בתוך המטבח של קייטרינג היא נותנת סיפוק, בדרך כלל שומעים מחמאות על האוכל, רוצים להכיר את המתכונים של התפריט ועוד. במטבח הקייטרינג חיים בתוך ריחות נהדרים וטעמים מדהימים, כל פעם מאכלים שונים ומתכונים נוספים מתווספים לעבודה וממלאים את היום עם הצלחת המתכון. לומדים למצוא פיתרון לכל בעיה, לומדים שתמיד ניתן להתחדש ולכל דבר יש תחליף.
לומדים לעבוד בשיתוף פעולה, כי הרי כל אחד תלוי בשני, לכל מתכון יש את הרכיבים שלו שצריכים להיות מוכנים מראש, ולא ניתן לצאת מהעבודה – ללא המתכון מוכן – חייבים לעמוד בזמנים!
לעבוד בהנהלה של קייטרינג זוהי אחריות גדולה ותפקיד לא פשוט – מצד אחד צריכים לעמוד מול הציפיות של לקוחות ומצד שני צריכים לדעת את הגבולות של העובדים. זאת ועוד התחרות של הכמות הגדולה של שירותי הקייטרינג השונים שנפתחים מדי יום בארץ – צריכים להתחדש ולא לייקר את המחיר – בהחלט אתגר.

בשביל לעבוד בהנהלה של קייטרינג נדרש לדוגמא:

- ניסיון להתמודד מול לקוחות (לרצות אותם בשביל שימשיכו להיות לקוחות באירועים הבאים),
- נסיון בעבודה בתוך המטבח, כלפי המלצרים והטבחים לדרוש מהם לעמוד בזמנים ומצד שני לא להלחיץ אותם,
- נכונות בחישובים בקניות האוכל ופרטי האירוע, שלא יהיה מצב שחסר או שיש דברים מיותרים – בשביל להרוויח בסופו של דבר,
- ידע שיווקי - עיצוב נכון של הלוגו וכרטיס ביקור של החברה, פרסומו במקומות נכונים, בניית אתר אינטרנט מרשים, קידום האתר בצורה נכונה,
- התחדשות תמידית של התפריט, כדי שהקייטרינג יהיה מוכן לקבל כל הצעה,
- מהירות במתן פתרונות לכל סוגי הבעיות האפשריות,
בהיותו תפקיד המכיל סעיפים מגוונים ושונים אחד מהשני - ניתן ועדיף לחלקו לכמה אנשים – כך כל אחד מצוות ההנהלה יצליח להשקיע בתפקידו בצורה ממוקדת יותר.
למרות שישנם קייטרינג המשרתים רק סוגי אירועים מסויימים, כמו חתונות ומסיבות גדולות, ישנם חברות שמתפתחות יותר בכיוון של גני אירועים ומסיבות בחיק הטבע, ויש חברות באירועים משפחתיים ואז אין צורך בכמות גדולה של עובדים במחלקת ההנהלה.
בכל סוג של חברת קייטרינג העבודה בשותפות היא דבר בסיסית ועקרונית. אכפתיות וסימפטיה מצד העובדים כלפי הזולת הם פרט חשוב באישיות של העובד שהוא יכול לתרום רבות להצלחת החברה בתפקידה. לכן בעת בחירת עובדים לחברה כדאי לזכור תמיד את הנקודות האלו – ולדעת שבשביל שהעבודה בקייטרינג תהיינה "חוויה נהדרת לכל החיים" – צריך שהצוות תהיה מורכבת מאנשים טובים ומיוחדים שלא מוצאים בכל מקום!