המונח קייטרינג, שהשתרש לו מלועזית, מתייחס לתחום במסגרתו חברות מספקות מזון לאירועים פרטיים או עסקיים. כמובן, גולת הכותרת של התחום הוא  אספקת שירותי מזון לחתונה.
 
אחרי שמלת הכלה, המאפרת ובחירת האולם התחום הטעון והחשוב ביותר הוא בחירת חברת קייטרינג. כמו כל דבר שהלך והסתבך עם עודף אפשרויות הבחירה שמספקת לנו המודרנה, גם ענף הקייטרינג הלך והשתכלל בצורה בלתי רגילה.
 
כיום, זוג הרוצה לבחור חברת קייטרינג לארוע של חייו, יעבור מסכת טעימות קולינרית לא פשוטה. המחשבה כי החברים של ההורים ירכלו על הסטייק בטעם סולייה שהכינו להם בחתונה, דוחפת את התחום אל עבר מדריך מישלן – הן מבחינת איכות החומרים והן מבחינת עלותם לזוג המאושר, שלא ידע כלל שהוא עומד לפתוח מסעדה במהלך 4-6 השעות של החתונה.
 
 

מפגש עם השף

תהליך בחירת חברת קייטרינג כולל בדרך כלל מפגש אישי עם השף או מנהל האירוע מטעם החברה. אלו יפרסו בפני הלקוחות בפוטנציה את תפיסת עולם הקולינרית וגם יציגו להם את אפשרויות הבחירה למנות. השלב הבא הוא כמובן ארוחת טעימות, שכל תהליך בחירת חברת קייטרינג, איננו שלם בלעדיו.
 
 

במהלך ערב כזה, יגיע הזוג לאירוע (על פי רוב חתונה של זוג אחר), ויתנסה על קיבתו בתקרובת שמגישה חברת הקייטרינג. פעם ואולי אף היום, היו חברות הקייטרינג מזמינות את הלקוחות לאירוע עצמו כאילו היו אורחים. כיום, נהוג לנהוג יותר באיפוק ולארגן למעשה במרחב נפרד מהאירוע או חצי שעה לפני פתיחתו את ארוחת הטעימות. לארוחת טעימות כזאת בדרך כלל יוזמנו מספר זוגות, כאשר כל זוג רשאי גם להזמין קרובי משפחה דרגה ראשונה וחברים. הכל, על מנת שביום הדין, אף דודה מפולניה תתלונן על הקייטרינג...במהלך ארוחת הטעימות, יתרשמו הקליינטים לא רק מאיכות המנות שמוגשת להם, אלא גם מאופי השירות וכלי ההגשה. החברות המובילות בתחום מציידות את הסועדים בעט ונייר ולעיתים בטבלאות מוכנות מראש על מנת שיעניקו ניקוד לארוחה. מדוע? מפני שאחרי שטועמים כ-3 סוגי מזון בכל קטגוריה (מנה, ראשונה, עיקרית ואחרונה) גם השף המדופלם ביותר ילקה באמנזיית קייטרינג, סינדרום מוכר כמובן על ידי עולם הפסיכולוגיה העוסק בטראומות חתונה חינניות.